گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۴۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۳۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۱۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۲۹۱۳۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۴۳۹۱ مورد

۴۴ مرکز ارائه خدمات تخصصی به زنان باردار در استان تحت پوشش بیمه سلامت‌اند

چهارشنبه ٥ بهمن ١٤٠١ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 79 نفر )


مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر بیمه سلامت در خراسان شمالی با 18 مطب متخصص زنان، 12 مرکز سونوگرافی و 14 مرکز درمانگاهی و بیمارستانی که دارای متخصص زنان و زایمان هستند، قرارداد دارند و به زنان باردار ارائه خدمات دارد.44 مرکز ارائه خدمات تخصصی به زنان باردار در استان تحت پوشش بیمه سلامت‌اند

محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: موضوع جوان‌گرایی و جوان‌سازی جمعیت، بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در سیاست‌های کشور وارد شده و براین‌اساس تمام سازمان‌های بیمه‌گر مکلف شدند که خدمات درمان ناباروری را تحت پوشش قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه پوشش خدمات بیمه‌ای زوج‌های نابارور از آذرماه سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت، گفت: طبق این برنامه، تمام زوج‌های نابارور که تحت پوشش هیچ بیمه‌ درمانی نیستند، می‌توانند با تشکیل پرونده در بیمه سلامت استان، حین استفاده از خدمات درمان ناباروری در داخل و خارج استان، خدمات دریافت کنند.

 

رعنایی افزود: باتوجه‌به اینکه بیمه سلامت با بخش زیادی از خدمات درمانی قرارداد دارد، بر اساس این قرارداد مراکز متعهد هستند که خدمات را با قیمت و تعرفه بیمه‌ای به بیماران ارائه دهند.

 

وی بیان داشت: در حال حاضر بیمه سلامت در خراسان شمالی با 18 مطب متخصص زنان، 12 مرکز سونوگرافی و 14 مرکز درمانگاهی و بیمارستانی که دارای متخصص زنان و زایمان هستند، قرارداد دارند.

 

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی اضافه کرد: مادران باردار که تحت پوشش بیمه سلامت هستند می‌توانند از مراکز عنوان شده در فوق با تخفیف بیمه‌ای خدمات را دریافت کنند.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو
تبریک (۴۰۴۱ بازدید)
مسا بقات ورزشی (۳۹۷۳ بازدید)
اولین روز دهه فجر (۳۳۶۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...