گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۳۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۲۱۰۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۲۶۱۰۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۴۳۹۱ مورد

جلسه

دوشنبه ٢١ آبان ١٣٩٧ ساعت ٢:١٤ ق.ظ   ( بازدید : 988 نفر )


به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان رازو جرگلان، مسئول واحد سلامت نوجوانان و مدارس در روز یک شنبه 20 ابان ماه با توجه به اهمیت کنترل بیماری های واگیر دار در مدارس،با حضور در مدرسه شبانه روزی دوره متوسطه اول و دوم اسماء  اقدام به برگزاری جلسه آموزشی با موضوع بهداشت فردی، پیشگیری و کنترل پدیکلوزیس برای دانش آموزان نمودند.

100 نفر ازدانش آموزان از نظر پدیکلوزیس غربالگری شده و موارد مشکوک به منظور درمان به مراکز ارجاع شدند. همچنین اهمیت برنامه مکمل یاری و وارنیش فلوراید و  نحوه استفاده صحیح از مکمل ها مورد تاکید قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شهرستان رازو جرگلان طی هفته گذشته جلسه مشترک شبکه بهداشت شهرستان رازو جرگلان و اداره آموزش و پرورش با حضور مسئول واحد سلامت نوجوانان و مدارس و تغذیه و معاون پرورشی و کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش در تاریخ 18 آبان ماه  در محل اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

  کارشناس سلامت نوجوانان و مدارس هدف از برگزاری این جلسه را برقراری هماهنگی های لازم با کارشناسان اداره آموزش وپرورش شهرستان در خصوص اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در مدارس در جهت ارتقای سطح بهداشتی دانش آموزان،  توجه ویژه به وضعیت بهداشتی مدارس، بررسی مشکلات و موانع اجرایی برنامه ها در سال گذشته و ارائه راهکارجهت مرتفع نمودن آنها دانست همچنین با توجه به امر مهم تأمین ،حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن برنامه‌های مذکور از طرف اعضای حاضر در جلسه مصوب گردید.

 از جمله برنامه هایی که در طرح تحول سلامت توسط بهورزان و مراقبین سلامت و کارشناسان ستادی در مدارس اجرا می شود اجرای برنامه آهن یاری  و ویتامین D در کل مدارس دخترانه  و پسرانه متوسطه 1 و متوسطه 2، اجرای برنامه بازدید مشترک شبکه بهداشت و اداره آموزش و پرورش از کلیه مدارس شبانه روزی، بازدید بهداشت محیط از مدارس، اجرای برنامه سنجش معاینات غربالگری دانش آموزان پایه اول و چهارم و هفتم و دهم، ارتقاء شاخص مدارس مروج و ستاره دار در سطح شهرستان و رفع نواقص در سال تحصیلی گذشته، اجرای برنامه طرح وارنیش در مدارس شهرستان در دو مرحله (گروه هدف دانش آموزان 6تا14ساله می باشد) و...


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو
تبریک (۴۰۴۱ بازدید)
مسا بقات ورزشی (۳۹۷۲ بازدید)
اولین روز دهه فجر (۳۳۶۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...