گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۰۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۱۴۷۰۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۷۹۲ مورد

همایش تکریم سالمندان شهرستان فاروج

چهارشنبه ١٩ مهر ١٣٩٦ ساعت ٨:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 307 نفر )


به مناسبت هفته گرامیداشت مقام سالمند٬ امروز ۱۸ مهرماه همایش تکریم سالمندان به همت مرکز بهداشت شهرستان فاروج برگزار گردید. در این مراسم که با حضور امام جمعه ٬ فرماندار٬روسای ادرات کمیته امداد امام خمینی٬ بهزیستی٬ شبکه و مرکز بهداشت شهرستان و جمعی از سالمندان عزیز شهر و روستا و همکاران بازنشسته شبکه بهداشت برگزار شد ٬

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان : به مناسبت هفته گرامیداشت مقام سالمند٬ امروز ۱۸ مهرماه همایش تکریم سالمندان به همت مرکز بهداشت شهرستان فاروج برگزار گردید. در این مراسم که با حضور امام جمعه ٬ فرماندار٬روسای ادرات کمیته امداد امام خمینی٬ بهزیستی٬ شبکه و مرکز بهداشت شهرستان و  جمعی از سالمندان عزیز شهر و روستا و همکاران بازنشسته شبکه بهداشت برگزار شد ٬ ضمن پاسداشت مقام شامخ سالمندان و ارائه آموزشهای تغذیه سالم در دوران سالمندی ٬ از سالمندان موفق و همکاران بازنشسته با اهدای هدایایی از مرکز بهداشت٬ کمیته امداد و بهزیستی تقدیر به عمل آمد و در پایان حاضرین در مسابقه دارت شرکت وبه نفرات برتر  جوایزی اهداشد. مرکز بهداشت شهرستان این روز را به همه سالمندان عزیز تبریک و برای ایشان عمر پر عزت توام با سلامتی آرزو دارد.

برنامه مراقبت دوره ای سالمندان سالی یکبار برای هرسالمندانجام میشودکه طی آن خدماتی همچون ارزیابی فشارخون،ارزیابی وضعیت تغذیه سالمند،ارزیابی وضعیت سقوط وعدم تعادل درسالمند،ارزیابی روانشناختی و ارزیابی وضعیت سلامت عمومی توسط بهورز و پزشک ارائه می گردد.

شایعترین بیماریهای مزمن درسالمندان شهرستان ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی(فشارخون،دیابت و..) می باشد ودرسال گذشته بیشترین علت مرگ سالمندان هم به همین دلیل(سکته های قلبی ومغزی وایست قلبی بدنبال مشکلات فشارخون و..)بوده است.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو
تبریک (۴۰۳۹ بازدید)
مسا بقات ورزشی (۳۹۷۱ بازدید)
اولین روز دهه فجر (۳۳۶۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...