گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۲۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۶۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۲۳۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۱۵۴۳۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٨ - ۹۲۹ مورد

اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان در شهرستان فاروج

پنج شنبه ٣٠ مهر ١٣٩٤ ساعت ١٠:٢ ق.ظ   ( بازدید : 945 نفر )


کودکان، ارزشمندترین سرچشمه های دنیا و بهترین امید برای آینده‌اند . با اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان در شهرستان فاروج ، از اردیبهشت سال 94 تا کنون طی معاینه اولیه در 4216 نفر از دانش آموزان، تعداد 3906 نفر از دانش آموزان عزیز از خدمات وارنیش فلوراید تراپی ، 457 نفر از خدمات فیشور سیلانت و 290 نفر از خدمات ترمیم دندان 6 بهره مند شده اند.

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت درمان شهرستان فاروج :    با اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان در شهرستان فاروج ،  از اردیبهشت سال 94 تا کنون طی معاینه اولیه در 4216 نفر از دانش آموزان،  تعداد 3906 نفر از دانش آموزان عزیز  از خدمات وارنیش فلوراید تراپی ، 457 نفر از خدمات فیشور سیلانت و 290 نفر از خدمات ترمیم دندان 6 بهره مند شده اند. لازم به ذکر است آموزش بهداشت دهان و دندان در مدارس شهری و روستایی، توزیع تعدادی مسواک و خمیر دندان در هفته سلامت و انجام وارنیش فلورید تراپی تعداد حدودا 150 نفر از کودکان پیش دبستانی در مهدهای شهر فاروج به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک نیز از سایر فعالیتهای اجرا شده در راستای این طرح می باشد  که به همت همکاران پرتلاش دندانپزشک ، کاردان و کارشناسان بهداشت و بهورزان عزیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان  و با همکاری مدیران محترم مدارس و مهد های کودک صورت گرفته است.

     طرح تحول سلامت که در حال حاضر در مراکز تیتکانلو و رسالت شهرستان فاروج در حال اجرا می باشد با تحت پوشش قرار دادن کودکان و دانش آموزان  6 تا 14 سال ، خدمات پیشگیری دهان و دندان را بصورت رایگان و خدمات درمانی دندانپزشکی را با تعرفه 30 درصد ارائه می نماید . این طرح با مشارکت واحدهای بهداشت دهان و دندان ، سلامت نوجوانان و مدارس و سلامت خانواده و جمعیت همچنان ادامه دارد .


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو
تبریک (۴۰۳۹ بازدید)
مسا بقات ورزشی (۳۹۷۱ بازدید)
اولین روز دهه فجر (۳۳۶۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...