parcham مهار تورم، رشد تولید

نام و نام خانوادگی: مجید سیاوشی

پست: نگهبان

سمت:کارشناس فناوری اطلاعات سلامت it

 

 

 

 

شرح وظایف واحد فناوری اطلاعات 

 

  •       رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه
  • نگهداری و مدیریت شبکه
  •        بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی
  •        نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه با دفتر مرکزی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و
  •        پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه
  •        پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه (  اتوماسیون اداری برید ، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد همکاران سیستم و ….)
  •     مشاوره به کارپردازان در جهت خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب
  •        انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT
  •        مشاوره در زمینه IT  و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارکنان در انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها
  •     بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی    به نیازمندیهای مشخص شده
  •      نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارها، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها
  •      بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی موجود با نظارت فنی
  •   آموزش مستمر کلیه کاربران مطابق با فناوریهای اطلاعات جدید( هماهنگی جهت بر گزاری کارگاههای مرتبط با IT)
  •   مدیریت سایت مرکزی
  •   راهنمایی  وکمک به کاربران در جهت استفاده از بسته های نرم افزاری و امکانات آنها
  •       بروز بودن واحد از اطلاعات و نرم افزارهای جدید و اطلاع رسانی به کلیه پرسنل از طریق وبسایت و ایمیل کارکنان و دانشجویان
  •     برگزاری کلاسهای آگاهی رسانی و فرهنگ سازی استفاده از نرم افزار و سخت افزار در صورت لزوم
  •    نوشتن مستندات کاربری  ، راهنمای کاربران ، راهنمای کاربران ارشد
  •   بررسی نیازمندیهای آموزشی شرکت در حوزه فناوری اطلاعات
  •  توسعه زیر ساختهای شبکه
  •  ایجاد و مدیریت ایمیل سازمانی
  •   بازدید دوره ای از کلیه سیستمهای رایانه ای موجود در شبکه
  • پشتیبانی و بروز رسانی پایگاه داده شبکه
  • ارتقا سرورهای محلی به منظور بهینه سازی ارائه سرویس به کاربران
  • اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا بر نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای مدیریت فناوری
  •  مدیریت و پشتیبانی از شبکه داخلی و ارتباط آن با شبکه خارجی
  • برطرف نمودن اشکالات کاربران در استفاده از سرویسهای شبکه شرکت طبق فرآیندهای کاری
  •  پشتیبانی و نگهداری شبکه   wireless و رفع عیب آن
  • تحلیل و بررسی انواع سطوح دسترسی کاربران
  • تخصیص انواع سطوح دسترسی کاربران ( اینترنت و اینترانت و پرینت )
  • تحلیل در راستای زیر ساختها و شبکه
  •  ارائه سامانه ها جهت تسهیل در امور خدمات رسانی
  • حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها
  •  نگهداری و مدیریت زیر ساخت شبکه
  •     شرکت در جلسات و همایش های مدیریت فناوری و ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
  •    نظارت فنی بر قراردادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
  •    به روز نگه داشتن مطالب  بخش فناوری اطلاعات  در وب سایت  (اخبار و اطلاعیه ها و … )
  •    شرکت در سمینارهای مربوطه
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید