گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۴۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۱۵۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۱۴۲۵۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۷۹۲ مورد

تبریک روز پزشک

پنج شنبه ١ شهریور ١٣٩٧ ساعت ١١:٣٤ ق.ظ   ( بازدید : 347 نفر )


درتاریخ 97.6.1 آقای دکتر ذوقی" مدیر شبکه بهداشت و درمان فاروج به مناسبت سالروز تولد ابن سینا و روز پزشک، ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ پزشکان، پیام تبریکی بدین شرح منتشر نمود:

به گزارش روابط عمومی :درتاریخ 97.6.1  آقای دکتر ذوقی" مدیر شبکه بهداشت و درمان فاروج به مناسبت سالروز تولد ابن سینا و روز پزشک، ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ پزشکان، پیام تبریکی بدین شرح منتشر نمود:

 

"پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحیائی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند.

و نماد برجسته و الگوی بارز چنین حکیمان و اندیشمندان دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی، "شیخ الرئیس ابوعلی سینا" است که بدلیل ارتباطش با خدا و مکتب وحی، نور حکمت الهی در دل او درخشید و به حکیم الهی تبدیل شد.

 سالروز تولد این دردانه طب ایران را که "روز پزشک" نامگذاری شده، به شما پزشکان بزرگوار و چیره دست، تهنیت عرض نموده و صمیمانه ترین تبریکات خویش را به پیشگاه پرلطفتان تقدیم می داریم.

امیدواریم همواره هدف عالی شفا بخشی را که فطرت آشنای تمام انسانهاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود نمائید، تا دم مسیحایی موجود در عالم قدسی نیز، ملازم علم و خرد شما گشته و مقصود حاصل آید."


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو
تبریک (۴۰۳۹ بازدید)
مسا بقات ورزشی (۳۹۷۱ بازدید)
اولین روز دهه فجر (۳۳۶۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...